close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המצבים שבהם רצוי להזמין חשמלאי

מערכת שורשא טבת, תשעח19/12/2017

יש מצבים שבהם ממש לא כדאי לנו לנסות את מזלנו, ובראש רשימת המצבים הללו ניתן למנות תקלות חשמל כאלו ואחרות

תגיות:
יש המון דברים שאנחנו יודעים לעשות לגמרי לבד, ואנחנו מרגישים שאין לנו צורך באנשי מקצוע כדי לתקן כמה תקלות קטנות בבית. מצד שני, יש גם מצבים שבהם ממש לא כדאי לנו לנסות את מזלנו, ובראש רשימת המצבים הללו ניתן למנות תקלות חשמל כאלו ואחרות. שלוש דוגמאות מרכזיות לפניכם.

קצר בלתי מוסבר
מפעם לפעם קורה שהחשמל בבית נכבה מסיבה לא מאוד ברורה. יכול להיות ששקע חשמלי אחד תקול, אולי מכשיר מסוים עושה צרות ואולי קיימת תקלה בלוח החשמל עצמו. עבודות חשמל מהסוג הזה מחייבות בעל מקצוע שיידע לאבחן את הבעיה ולאתר את מקורה. רק כך ניתן להציע פתרון מדויק. זו נקודה חשובה משום שכל ניסיון לטפל לבד בתקלות הקשורות לנפילת מתח הוא ניסיון שעשוי לסכן את כל דיירי הבית, וזה בדיוק המצב שממנו אנחנו רוצים להימנע. לימדו אותנו מגיל קטן עד כמה חשוב לנהוג בזהירות עם החשמל, וזה שיעור חשוב, לפחות אם אתם שואפים להימנע מהפסקת חשמל כללית (במקרה הטוב) או דליקה (במקרה הרע).

הזזת נקודת חשמל
עד היום הסלון שלכם היה מסודר בצורה פשוטה וברורה. הספה ניצבה במקום מסוים, הטלוויזיה מולה והכל היה נפלא. עכשיו אתם עורכים שיפוץ או פשוט מסדרים את הבית מחדש, ובהתאם הטלוויזיה ומוצרי חשמל אחרים עוברים למקום אחר לחלוטין. כדי להזיז את נקודת החשמל ממקום למקום חשוב מאוד להיעזר בבעל מקצוע מנוסה ומיומן בלבד. בנוסף, אם אתם רוצים להימנע מפיזור כבלים מאריכים בכל פינה (מה שיפגע באסתטיקה) עדיף להזמין חשמלאי ולבחון מראש מחירון חשמלאים כדי לדעת כמה זה יעלה לכם, ומי דורש מחיר לא מאוד הגיוני תמורת השירות החשוב הזה.

ריח שרוף שדורש טיפול
אם אתם מריחים ריח שרוף מכיוונה של נקודת חשמל מסוימת או מכיוון הלוח הראשי, זה בדיוק הרגע לעצור הכל ולהזמין חשמלאי. הריח הזה הוא הסימן המשמעותי ביותר לקיומה של בעיה שחייבים לטפל בה מהר ככל האפשר. כל עיכוב בשלב הזה יעלה לכם ביוקר בהמשך, אם וכאשר תמצאו את עצמכם יושבים בחושך, בלי מזגן, בלי טלוויזיה ובכל מכשירים חשמליים פעילים כלל. מאחר והריח הזה מעיד על בעיה חמורה, גם עדיף שלא תנסו לטפל בה לבד. איתור מדויק של הבעיה ופתרון מהיר ונכון הם שני הצעדים שיבטיחו לכם ראש שקט הרבה יותר, ומערכת חשמל תקינה באמת, בלי הפתעות או סיכונים מיותרים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה